Aileen van den Berg

Bureaucoördinator

Als bureaucoördinator ben ik aan het werk met en voor mensen. Zelfstandig werken, beslissingen nemen en organisatorisch bezig zijn, maar ook deel uitmaken van een team. Ik ben een mensenmens en ik ben graag met meerdere dingen tegelijk bezig.
Ik schep op een juiste wijze de randvoorwaarden op facilitair gebied. Voor een optimaal werkklimaat om het kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen. Op beide locaties van Proscoop ben ik werkzaam. Het is lekker dynamisch en met veel vrijheid in handelen. Ik initieer en leid projecten op het gebied van facilitaire zaken, ik ben beheerder ICT en van meerdere (interne) systemen waaronder Time Tell en het CRM.

Via de Hotelschool naar de uitzendbranche en uiteindelijk in de Gezondheidszorg terecht komen lijkt een vreemde move, maar regelen, organiseren en hectiek waren altijd de basis voor mijn functies. Dit kan ik ook in mijn hoedanigheid als bureaucoördinator goed uitdragen.

Werktijden: ma | di | do – 8:30 – 17.00 uur