Gezocht

Manager (28-32 uur)

Proscoop is de regionale adviesorganisatie in Noordoost-Nederland die vanuit een maatschappelijke opdracht organisaties in zorg en welzijn adviseert en ondersteunt bij het werken aan gezondheid. Dit doen wij in projecten en programma’s in ons werkgebied. Help jij mee de zorg toekomstbestendig te maken?

 

Wat worden jouw werkzaamheden?
Als manager onderhoud jij op regionaal niveau de contacten met onze stakeholders en partnerorganisaties. Je inspireert, coacht en enthousiasmeert een deel van onze zelforganiserende, ondernemende regioteams vanuit het principe van dienend leiderschap.

Jij bent medeverantwoordelijk voor de opzet, (door-)ontwikkeling, uitvoering en realisatie van het strategisch en tactische beleid en de bedrijfsvoering van zowel ROS Proscoop als voor Proscoop Extra B.V. Je bent lid van het managementteam en werkt nauw samen met de andere manager en de directeur/bestuurder zodat onze organisatiedoelstellingen worden gerealiseerd.

Wat vragen we van jou?

Je hebt een academische opleiding gevolgd aangevuld met meerdere jaren werkervaring, zowel als adviseur als leidinggevende. Je bent op de hoogte van de actuele ontwikkelingen en samenwerkingsvraagstukken in zorg en sociaal domein. Jij denkt mee op strategisch niveau, bent sparringpartner en weet wat er speelt binnen zorg en sociaal domein.

Je hebt een goed gevoel voor politiek-bestuurlijke processen en je hebt financieel inzicht. Jij bent vernieuwend en durft kritische vragen te stellen. Je bent open en kunt het goede gesprek voeren. Daarbij heb je oog voor ieders belangen.

En verder:

  • Beschik je over een helikopterview en probleemoplossend vermogen;
  • Zie je mogelijkheden voor vernieuwing van werkwijzen en diensten;
  • Ben je initiërend, signalerend en verbindend;
  • Beschik je over analytisch vermogen, uitstekende communicatieve en samenwerkingsgerichte eigenschappen;
  • Ben je enthousiast, zorgvuldig, daadkrachtig, ondernemend en resultaatgericht;
  • Heb je een positieve instelling.

 

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een organisatie met veel kennis, kunde en ervaring. Wat Proscoop typeert is haar open cultuur. Collega’s staan open om te sparren en kennis te delen. We werken samen aan hetzelfde maatschappelijk doel en versterken elkaar. Je krijgt bij ons veel vrijheid waardoor er ruimte is voor zelfstandigheid en het nemen van initiatieven. Je werkt vanuit onze standplaats Zwolle of vanuit onze trefpunten ( Zutphen of Arnhem) en deels thuiswerken is mogelijk.

  • De functie is ingedeeld in schaal 12 conform de CAO huisartsenzorg
  • Het dienstverband is voor 1 jaar, waarna we je graag een vast contract aanbieden
  • Wij hebben goede thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding.
  • Wij hebben een fietslease- en bedrijfsfitnessregeling
  • Bij Proscoop ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Wij hebben een goede kostenregeling voor woon-werk verkeer en zakelijke (reis)kosten
  • Elke 2 maanden is er een Proscoop-dag waar ontmoeten en inspireren centraal staat

 

Meer weten?

Meer informatie over de functie kun je inwinnen op onze website, maar je kunt ook bellen met Arie Jongejan, directeur/bestuurder, 06-13 60 37 45. Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan met motivatie en cv uiterlijk dinsdag 13 juni 2023. De eerste gespreksronde vindt plaats op donderdag 22 juni 2023 en de tweede op dinsdag 27 juni 2023 op ons kantoor in Zwolle.

 

 

Waarom bij ons werken?
Onze medewerkers vertellen het je graag! Lees de interviews met onze collega’s.

 

Reageer op deze vacature

"*" geeft vereiste velden aan

1Uw gegevens
2Uw sollicitatie

Aanvullende informatie

Contactpersoon Arie Jongejan
Telefoonnummer 06 13 60 37 45
Website http://www.proscoop.nl